Re: Ukrycie swojego IP

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Mon 30 Nov 2009 - 06:32:50 MET

On Mon, 30 Nov 2009 04:50:16 +0100, "1634Racine" <1634@Racine.pl>
wrote:

>rs in news:q880h59v8lcutq2r4g8ajvn5s81vhgba2l@4ax.com
>[..................]
>
>pewnie (ale tylko: miedzy innymi) z tego powodu, że nie ma zadnej innej
>obrony przed chamstwem, albo impertynencja niektorych odpowiadajacych na
>posty, ktorzy z kolei w taki wlasnie sposob wlasną anonimowosc/nick
>wykorzystuja, wiec kolo sie zamyka. Inaczej mowiac: jesli nazywasz sie
>R...S..., to raczej nie chcialbys znalezc w sieci napisow typu "R...S... ty
>ch...", "R....S... google kretynie ci zamkneli?"

no ale to jest jakby oczywiste. istnieje tez cos innego, jesli np.
nazwisko jest publiczne. wiadomo, ze teraz sie wyciaga wszystkim
wszystko, a szczegolnie zdania wyciagniete z kontextu i nimi
manipuluje.
jednak MZ dokladnie ten sam mechanizm dziala, jesli piszesz uzywajac
firmowego podlaczenie do interentu i o tym wlasnie pisalem wczesniej.

> [...]
>rozne, to raczej rzadkosc, a to z powodu patrzenia "przeciwnikowi" w twarz,
>masz go przed soba. Z takich zachowan jest milimetr do chamowatych
>odpowiedzi na Twoj post, a natura czlowieka jest raczej unikac bezkarnego
>obrażania. W sieci w zasadzie jest to bezkarne.
>W sieci jest masowe odreagowywanie wlasnych ograniczen emocjonalnych z zycia
>realnego, ze szczegolnym uwzglednieniem konformistycznych :) Tak to mniej
>wiecej widze.
>
>Dobre pytanie: dlaczego niektorzy _jednak_ pisza pod wlasnym nazwiskiem.

jaka mamy jednak pewnosc, ze te wszystkie nazwiska to sa prawdziwe
nazwiska tych piszacych osob?
jesli sa to moga ich uzywac z przyzwyczajenia. moze z tradycji. moze z
przeswiadczenia o wlasnej nieomylnosci, nie widza jak sie osmieszaja.
moze z braku szacunku dla nazwiska. roznie moze byc.
wracajac do tematu, jak twoje argumenty maja sie do tego o czym
pisalem wczesniej, o chowaniu IP i mechanizmach podobnych do uzywania
nickow, czy towja odpowiedz byla dygresja? <rs>