Re: Profil uzytkownika

Autor: B.G <b0ggacUSUN_at_wp.pl>
Data: Sun 29 Nov 2009 - 00:21:16 MET

Użytkownik "2late" <deadlog.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hesahn$cfr$1@inews.gazeta.pl...
> Mam zainstalowany windows XP na laptopie ok. 2 lata i w tym czasie profil
> uzytkownika rozrosl sie do monstrualnych rozmiarow. Da sie cos z tym
> zrobic?

Skasować niepotrzebne pliki z \documents and
settings\nazwa_monstrualnego_użytkownika\

> I co sie stanie jakbym to skasowal,

Jeśli masz na myśli pliki tego profilu (\documents and
settings\nazwa_monstrualnego_użytkownika\*.*)

> znaczy konto i zalozyl
> nowe, co strace, jakie dane?

Wszystkie ustawienia programów, które zapisują swoje ustawienia w katalogu
użytkownika - czyli ustawienia wszystkich poprawnie napisanych programów.
Może i stracisz pliki swoich prac, ale to zależy od tego gdzie je
zapisujesz. IMO zleć to czyszczenie windowsa komuś kto wie co robi.

--
B.G