Re: Ukrycie swojego IP

Autor: E <poiuy_at_poiuy.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 14:54:18 MET

Nigdy nie mieliście takiej sytuacji gdy nagle pojawia się wielki komunikat:
"A ja wiem, że Twoje IP jest ...." ?
Pytanie, co ten wiedzący z tą swoją wiedzą zrobi.
Odczytanie IP z newsa wysłanego na grupę dyskusyjną jest jeszcze
prostsze.

Nie mam zamiaru robić w sieci czegokolwiek co nie byłoby zgodne
z prawem. Co więcej, bardzo się cieszę, że powołane do tego służby
są w stanie dotrzeć do każdego autora.
Chodzi mi natomiast o utrudnienie odczytania mojego IP użytkownikom,
którzy lubią zatruwać życie innym.

Pzdr.
E.