Re: Windows 7 64 czy 32

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Fri 27 Nov 2009 - 11:03:08 MET

Paweł J. pisze:
> Dzień dobry Grupie.
> Jestem nowa osobą i pozwólcie,że się krótko przedstawię.Jestem z Łodzi.
> Amatorsko zajmuje się eksploatacją komputera. Mam legalny system Xp.
> Chciałem kupić i zainstalować <windows7>. Tu mam pytanie. Czy pod wersją
> <windows7 64> będą chodziły programy z <Xp 32> ?

Chyba najpierw powinieneś określić do czego będzie używany komputer.
IMHO do użytku domowego 32bit wystarcza w zupełności - mało kto używa
aplikacji wykorzystujących >3GB RAM - chyba że np. obróbka kilku
wielkich plików graficznych, ale to nie jest typowe w zastosowaniach
domowych. A jeśli ktoś włącza jednocześnie kilka pamięciożernych
aplikacji na komputerze domowym to niejako prosi się o kłopoty. System
64bitowy obsługujący aplikacje 32bit może w dodatku pracować wolniej niż
system 32bit.