Re: Jak zmusić Wistę do Fullscreen?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 26 Nov 2009 - 23:27:46 MET

Dnia Thu, 26 Nov 2009 22:39:05 +0100, ±ćęłń󶿼 napisał(a):

> Tak apropos drukarki:
> Ja rozumiem, że dziesi±tki tysięcy stron to może elektrownia drukować dla odbiorców, ale kto by to czytał w jakimkolwiek
> instytucie??

To były regularnie ponawiane wydruki statystyczne, listy płac, a zreszt±
Bóg jeden wie co tam jeszcze mogło być w tych stosach papieru, które
wynosili.
A'propos, nie napisałem że te wydruki robiono codziennie. Chodziło mi
raczej o zwrócenie uwagi na bardzo duż± wydajno¶ć sprzętu
zaprojektowanego i wykonanego przy pomocy "archaicznych" technologii, a
także na jego niesamowit± żywotno¶ć. Je¶li Cię to interesuje to
wygrzebię z piwnicy serwisówkę tej drukarki i podam jej gwarantowane
parametry.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadaj±c na priv zmień px na pl/