Re: kolejny bardzo dziwny problem z xp

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 26 Nov 2009 - 16:14:57 MET

Doxent pisze:
> Zapewne niedługo trafi do mnie kolejny komp w którym system szwankuje a
> ma on następujące objawy :
>
> - ikony pulpitu są przytwierdzone i żadna siła nie jest w stanie ich
> przesunąć.

Ikony są tapetą? ;-)

> - nie można przenosić plików i katalogów na obojętnie jakim
> napędzie/dysku/folderze metodą drag & drop ani nie można przenosić
> niczego między otwartymi folderami za pomocą myszy ani też nie można
> zmieniać położenia elementów w wyświetlanych folderach.
> - prawdopodobnie efekt po wirusie ale brak w systemie jakichkolwiek
> podejrzanych plików czy nietypowych zachowań (sprawdzone programami
> sysinternals, combofix itp.)
> - działa wytnik/kopiuj/wklej

Pytanie o warstwę niższą - myszka działa? (lewy klawisz)
;-)

> Jak nie znajdę rozwiązania to tylko format zostanie ale będę dopiero
> wiedział coś więcej w sobotę albo niedzielę.

Nawet nie ma się co zastanawiać - po takiej kompromitacji
systemu nie dość, że reinstalacja systemu to jedyna słuszna
droga, to też pewnie zajmie mniej czasu, niż zabawy ze
wszystkimi źle działającymi funkcjami...

--
Dominik Siedlak (bachus)