Re: tryb zgodności w windows 7

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 15:05:37 MET

"Marek" <marek.grupy@poczta.onet.pl> wrote in message
news:bjhyuvyak5dg.1v57fff365fff$.dlg@40tude.net...

> :)
> Te, które działały działały w trybie xp, czy w "normalnym" środowisku
> windows 7 ? Reasumując: czy warto się pchac w win 7 pro dla samego trybu
> XP. Jezlei większosć gier działa na win 7 to problermu nie ma.

Praktycznie wszystkie w miare nowe tytuly typu HOMM 5, Crysis, Half Life 2,
Quake Live, STALKER SOC itp beda dzialac bez problemow, a praktycznie
wszystkie tytuly ktore wyszly w ciagu ostatniego roku rusza. Do starszych
zawsze mozesz VMWare albo DOSBoxa zainstalowac. Ja w kazdym razie w domu i w
pracy juz tak z pol roku 7ki uzywam i nie narzekam.

Tryb XP to po prostu wirtualna maszyna - instalujesz VirtualPC, sciagasz
"tryb XP", ktory jest najzwyklejszym w swiecie Win XP dla VirtualPC. Z tego
co wiem nie ma nawet zadnej akceleracji 3D, wiec wydajnosc w nawet
kilkuletnich grach bedzie mizerna. XP i tak juz nie kupisz, Visty nie ma
sensu, wybor raczej prosty.

Pozdrawiam
Kamil