Re: niemoznosc 'uspienia' kompa po zainstalowaniu linuksa

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Wed 25 Nov 2009 - 14:09:33 MET

On 25 Lis, 11:19, "Piotr B. \(pb2004\)" <p_borkow...@nospamgazeta.pl>
wrote:

> Sprawdź zdarzenia w Event Viewerze.
>
> --
> Piotr Borkowski

w event viewerze (jak dobrze rozumiem- jest to 'centrum akcji' w
postaci ikonki z choragiewka obok zegara) - jest tylko informacja o
nieutworzonej kopii zapasowej (ten 'blad' caly czas mi wyskakuje, a ja
go bezczelnie olewam ;)).
gdzie moge szukac w windowsie bardziej szczegolowego loga (sorry ze
sie pytam o podstawy, nie znam sie na windowsach) :?

pozdrawiam
szymon