Re: SBS 2008 problem...

Autor: Vector <vector.usenet_at_gmail.com>
Data: Tue 24 Nov 2009 - 22:32:07 MET

On 24 Lis, 15:49, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
> "Vector" <vector.use...@gmail.com> wrote in message

> Zaplaciles za wersje Premium z SQL 2008, wiec nic ci MS nie dal. ;)

masz na myśli support czy książeczkę? ;-) BTW wszystko jest w helpie
ale pozostają pytania z braku doświadczenia w adminowaniu czymś takim.
A co do bootowania, to nie bootsector tylko na płycie do wyboru są dwa
raidy jako dyski startowe. Oczywiście wybrałem ten bardziej
prawdopodobny, a nie ten ICHx coś tam... ;-) Co do płyt to w pudełku
jest ich łącznie 8. Do tego nie mogłem w uwierzyć ale komputronik
potwierdził, pojedynczy dysk do backupu trzeba było ustawić jako RAID
0 aby sys go widział. No, cóż. Płyta serwerowa INTELA to nie AUSUS
P5B ;-)

> Przespales Win 2003? ;)

tak ;-) Pewnie będzie tak, że za pół roku czy rok napiszę tu, że
żałuję, że nie zdecydowałem się na taki krok wiele lat temu. Ale to
poczekajmy te pół roku, może rok.