Re: ikona miksera w trayu znika po restarcie pod xp

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Tue 24 Nov 2009 - 15:54:34 MET

> To samo zrób w kluczu
> HKEY_CURRENT_USERSoftware\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
> Policies\Explorer
> Restart lub wyloguj
> lub
> narzędzie do naprawy "Taskbar Repair Tool Plus!" :
> http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm

niestety nic nie pomogło, cały czas opcja "umieść ikonę głośności na pasku
zadań" ulega automatycznemu odptaszeniu przy każdym wylogowaniu.
Ewentualnie czy jest jakaś komenda która powoduje załadowanie miksera
sndvol32.exe do traya?
Problem doprowadza mnie już chyba do białej gorączki i chyba format będzie
jedynym rozwiązaniem tego problemu jak nie znajdę chociaż protezy na to.