Re: tryb zgodności w windows 7

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 24 Nov 2009 - 15:28:57 MET

"Marek" <marek.grupy@poczta.onet.pl> wrote in message
news:4283ea3vuycb.ghv6qm6h704e.dlg@40tude.net...
> Jk to działa? Jest coś na kształt virtual PC czy jkoś bardzie zgodnie,
> mniej wirtualnie ? Czy da się uruchomić gry,które (potencjlnie) nie będą
> działać w windows 7 ? Czy programy uruchomione w trybie zgodności będą
> widzieć zasoby sprzętowe komutera i potrafią z nich skorzystać (głownie
> karta graficzna) ? I przede wszystkim:dla dziecka/gracza wybrać win 7 czy
> xp ?

Jesli uda Ci sie XP kupic, to kazdy gracz przeklnie go niedlugo za brak
obslugi DX10, dziecku roznicy system nie zrobi.

Tryb zgodnosci z win 7 dziala roznie, 99% programow i gier jakich uzywam nie
ma problemow z dzialaniem w normalnym trybie w Win7. Jedyne co do tej pory
sprawialo mi klopoty to vSphere Client (konsola zarzadzania VMami do ESXi),
soft zarzadzajacy switchami Nortela (mimo ze jest w Javie, wiec powinien
dzialac na wszystkim) wysypie sie czasem z dziwnym bledem. Reszta to jakies
popierdolki typu CDBurnerXP, ktory nie dziala, ale jest milion darmowych
alternatyw w sieci, wiec to zaden problem.

Z gier do tej pory nie dzialalo mi tylko Anno 1502 (nie rusza nawet w trybie
zgodnosci z XP) i Dungeon Keeper 2 (rusza w trybie zgodnosci, ale zamiast
obiektow 3d czarne plamy), ale to rownie dobrze moze byc wina kombinacji
sprzetowo-sterownikowo-pogodowej.

Pozdrawiam
Kamil