Re: ikona miksera w trayu znika po restarcie pod xp

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 24 Nov 2009 - 14:32:12 MET

Użytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hegmkh$4a6$1@inews.gazeta.pl...

> dodam , że dzieje się to na każdym koncie użytkownika niezależnie.
> Nawet przelogowanie się na inne konto powoduje, że opcja miksera jest
> odznaczona. Zaznaczenie przywraca tymczasowo. Wszystkie dźwięki
> pracują prawidłowo.

Czy karta dźwiękowa, choćby byłą na płycie, jest "zaopiekowana" jakimiś
bogatszymi sterownikami, tzn. np. klikając gorący klawisz, lub PPM na
jakiejś ikonce, wywołujesz okienko sterownika, gdzie np. dodajesz
efekty, zmieniasz parametry... Zobacz, czy gdzieś w tych wlaściwościach
nie masz "ukrywaj ikonę głośnika", lub czegoś w tym stylu. Może tak... a
może tak, jak z moją kartą TV - uruchomienie programu obsługi zeruje
głośność wejścia liniowego... przez co już sporo kurwień miałęm, jak
chciałem jakiś film obejrzeć, wrzuciłem nagrywanie, a nagrało się bez
dźwięku... Możliwe, że ten tym tak ma...

--
D4
Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,