Re: Jak zablokować ,,ataki'' BT?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 24 Nov 2009 - 13:58:48 MET

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w
wiadomości news:hegi85$uvs$1@news.interia.pl...

> A jak ukryć widoczność BT?

We właściwościach odptaszyć "Pokaż...podczas połączenia". Dodatkowo
zafiltrować ogniomurkiem, i/lub we właściwościach protokołu, na
dopuszczenie tylko MAC/IP (i to przypisanego na sztywno) adresu rysika.
Wtedy sobie będą mogli tymi telefonami po pupci się podrapać.
O ile takie odfiltrowanie jest możliwe... wprawdzie mam BT, ale nie mam
teraz jak sprawdzić, wydaje mi się jednak, że jest to realne posiadanymi
przez każdego środkami.

--
D4
Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,