Re: programy chcące pracować pod Administratora - ostateczne rozwiązanie??

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Sun 22 Nov 2009 - 10:17:50 MET

Użytkownik "Marcin Gala" <m.gala.maupa@.interia.pyly> napisał w wiadomości
news:he9ni1$nkh$1@mx1.internetia.pl...

> O to widze ze wiecej nas takich kamikaze jest;) I co? I nic. Fakt, ze
> wszelkie autorun-y mam poblokowane, avir tez jakis w tle chodzi, ale
> prawda jest taka ze w 99% wiem co uruchamiam i jakie moga byc tego
> skutki. Win 2k - czas bez reinstalacji - chyba ze 2 lata, powod
> reinstalacji: zdechla plyta, po zmianie plyty, procka, grafiki nie
> bardzo chcial wstac. Win 7 - pol roku, powod reinstalacji: zmiana hdd.
> Robala odpukac nie widzialem juz daaaawno. Aha nie uzywam IE i OE, nie
> wiem czy ma to jakis wplyw przy obecnych wersjach tego softu.

  Antywirusy są skuteczne dla znanych wirusów - nowościami ktoś się musi
zarazić aby pojawiła się szczepionka.
  Zresztą używałem przez trzy lata NOD32, który zajmował się głównie
samoaktualizacją a wirusa wykrył w programie, w którym użyłem wyrażenia
while (1){} więc przestałem płacić i używać...

--
marfi