explorer.exe -wysokie obciążenie

Autor: Adax <AdaxWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 22 Nov 2009 - 01:14:12 MET

Witam! Win XP SP3, ostatnio mam problem z explorerem.exe -obciąża się
50-70%. Zauważyłem, że często WMP blokuje się, gdy chcę odtworzyć plik avi z
napisami. Gdy nie ma napisów lub chwilowo zmienie ich nazwę to WMP bez
problemu odtwarza taki film. Często mmuszę resetować explorera... Również
tak jakby nie zawsze zasoby w menedżeże plików odświeżały się. Czasem jest
tam pozycja, którą już wcześniej skasowałem i z którą nic nie mogę zrobić,
bo system blokuje. Jednak po restarcie kompa lub resecie Explorera wszystko
chwilowo wraca do normy. Pomóżcie, pozdrawiam!