Re: programy chcące pracować pod Administratora - ostateczne rozwiązanie??

Autor: robot <_at_onet.pl>
Data: Fri 20 Nov 2009 - 14:07:11 MET

Alojzy Zakalec pisze:

> Serio? Serfujesz po internecie z konta Administartora?

Ja tak robię, już od paru ładnych lat. I nigdy przez to nie miałem
żadnych kłopotów z komputerem. Dodatkowo nie posiadam antywirusa.
Jakoś tak półtora roku temu coś mi odwaliło i zechciałem stać się
"profesjonalny" i postanowiłem pracować na koncie bez uprawnień
administratora, tak jak należy. No i po pół roku zrezygnowałem z tej
innowacji, bo upierdliwość takiego rozwiązania była zbyt duża. Po prostu
zbyt dużo problemów. Powróciłem do konta administratora i problemy
znikły. A i jeszcze jedno, tylko wrażliwi zwolennicy bezpieczeństwa
niech nie czytają bo sie mogą poprzewracać, cały ten czas mam stałe
zewnętrzne ip.

Podsumowując, bardzo bym chciał pracować na koncie zwykłego użytkownika,
chociażby dla zasady, ale niestety jest to zbyt uciążliwe ze względu na
niedopracowane programy, nieprzystosowane do pracy na koncie bez
uprawnień admina.

--
pozdrawiam wszystkich gorąco