Re: dziwny problem z netem tylko na płytach z nforce/geforce pod XP

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 20 Nov 2009 - 12:22:53 MET

W artykule <4b05efc8$1@news.home.net.pl>, BQB napisa³(a):

> Skoro to karta do netu, to mo¿e zmniejszyæ jej prêdko¶æ rêcznie w
> sterowniku? W Polsce bardzo ma³o jest ³±cz domowych szybszych ni¿
> 10Mbit.

Rotfl. Je¶li u¿ywasz karty sieciowej tylko do po³±czenia z Internetem,
to nic dziwnego. Chyba, ¿e masz sieæ BNC.
Nie chce mi siê zgadywaæ ilena¶cie lat standardem by³o 100Mbps. Teraz s±
ju¿ karty 10Gbps, choæ jeszcze nieu¿ywane w domowych warunkach (ze wzglêdu
na cenê).
Natomiast standardem obecnie jest 1Gbit (a nie 10Mbps).

Jacek