Re: NERO InCD

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 20 Nov 2009 - 01:22:32 MET

Dnia Fri, 20 Nov 2009 00:48:55 +0100, Sempiterna napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
>
> Ja w każdym razie nie korzystam, za mało wygodne. Choć raz sie przydało.

> Jak nie porobisz dziur między plikami, to chyba każde będzie cicho... :)
> Chyba, że to pozycjoner lata wolniej...?

To chyba zaleta wynikająca z nowszej wersji UDF, która inteligentniej
rozkłada pliki na płytce. Żałuję tylko, że nie zaimplementowano ACL-i,
które wszak w implementacji UDF zostały przewidziane. Poza tym ma same
zalety, zwłaszcza to 1-minutowe formatowanie płytki... :-)

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/