Re: dlaczego boot-cd żąda dyskietki ?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 18 Nov 2009 - 17:19:27 MET

Wiktor S. in news:he0pc7$552$1@news.onet.pl
> Możliwe, że program potrzebuje dostępu do ZAPISU na dyskietkę, co na
> płycie się oczywiście nie uda.

najwyrazniej na to wyglada,ale czy ja wiem...;
u zrodel byl: plik MAKEDISK.BAT oraz inne, po klik - zapisywal dyskietke
bootowalna.
Teraz z ta dyskietka w kieszeni floppowej zapisuje zupelnie klasycznie, w
nero, z opcja emulacji dyskietki, plyte cd bootowalna. Klasyka.
Zastanawiam sie, po co jakas mina z wtornym zapisem na dyskietke?
Teoretycznie moze to tak i mozna zrobic, ale - czytaj dalej.
Ja ten plik wyjsciowy,a raczej wiazanke plikow tworzacych boot floppy, mam z
jakiegos forum, gdzie ktos ewidentnie napisal, ze zrobil z tego do konca
dobrze dzialajaca cd-boot. Ale czlowiek nie odpowiada na @, forum sprzed 4
lat.
Z tym,ze ja mu wierze. Cos moze z moja technika nie tak.