Re: Wymiana płyty co z Vista OEM

Autor: Tomasz <flash52_at_op.pl>
Data: Tue 17 Nov 2009 - 16:33:57 MET

Radosław Sokół pisze:

> Wymianie płyty głównej z powodu widzimisię.
>
> Wymiana spowodowana uszkodzeniem jak najbardziej uprawnia
> do powtórnej aktywacji. A w momencie, gdy sam sobie składasz
> komputer, nie musisz mieć nawet dokumentów na to, że prze-
> prowadziłeś jakąś naprawę.

Mam właśnie podobny problem. Z Twoich słów wynika, że jeżeli płyta
uległa uszkodzeniu mogę ją wymienić na nową nie łamiąc zasad licencji. A
co w wypadku wymiany płyta, pamięć, procesor i jak udowodnić, że
poprzednia płyta była uszkodzona ?
Komputer jest firmowy, więc chyba będę musiał mieć jakąś ekspertyzę ?

pozdrawiam
Tomasz