Re: Wymiana p³yty co z Vista OEM

Autor: Sebastian <nospam_at_nospam.com>
Data: Tue 17 Nov 2009 - 11:43:15 MET

Tom pisze:
[...]
> nie wnikam w to co mowil tamten gosc, ale to co ja napisalem jest 100%
> legalne - jezeli tylko masz faktycznie uszkodzona plyte, a nie zmieniasz
> sobie ot tak, mozesz bez problemu aktywowac windowsa (duze pole do
> popisu dla kombinatorow :) )

Jest gdzie¶ info na stronach Microsoftu na jakich zasadach oni decyduj±
czy to zamiana serwisowa a nie zwyk³a wymiana? Pad³ mi jeden kana³
obs³ugi pamiêci, komputer jeszcze dzia³a ale pojawi³y siê ostatnio
problemy ze sterownikiem SATA. Je¶li bym wymienia³ to niestety nie tylko
p³ytê bo to ju¿ staroæ.

Na wymianê posz³a by p³yta, procesor i pamiêci.
Wola³bym wymieniæ sam± p³ytê a procesor za rok, mo¿e dwa ale niestety
stary procesor i pamiêci nie pasuj± do nowej p³yty. Szlag by trafi³.
Uda³o siê komu¶ aktywowaæ Vistê po równoczesnej zmianie p³yty procesora
i pamiêci?

--
Pozdrawiam
Sebastian