Re: Dziwny problem z edycją rejestru... XP SP3 PL

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 17 Nov 2009 - 01:48:47 MET

Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości
news:hdsr1l$6e8$1@news.onet.pl...

> Może jakiś dziwny babol przypałętał się w twoim oryginalnym pliku
> (jakiś kod sterujący, albo cudzysłów drukarski). Nie było go widać,
> ale regedit się wykładał.

Podgląd plików nie wykazywał, zresztą, wprawdzie przeklejałem, ale do
pliku wyeksportowanego przed chwilą z Edytora, też dziwaczyło, część
wartości łykało, części nie...
Możliwe, że jakiś niuans przegapiłem, w wolnym czasie obadam to,
sprawdzę też, czy się ADS-y nie poprzyklejały... Najważniejsze, że
wartości są już na swoich miejscach, wprawdzie ręcznie wklepane, ale są
:)

--
D4
Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,