Re: Exchange 2007 w SBS 2008 Premim

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Tue 17 Nov 2009 - 00:11:54 MET

"Krzysiek" <krzysztofogorek@gmail.com> wrote in message
news:996038da-55dd-4d4b-be8b-c4c8727908dc@p35g2000yqh.googlegroups.com...
On 16 Lis, 10:57, "Kajetan" <no-m...@no-problem.pl> wrote:

> Exchange 2007 nie doczekało się w PL wielu opracowań, chyba poza Helionową
> Encyklopedią która jest taka sobie (pozatym dotyczy raczej większych niż
> SBSowa instalacji). Poszukaj w technecie, tam będziesz miał za darmo
> materiały o porównywalnej jakości. Na SBS się nie znam. Aha, jeszcze
> wracając do Exchange, w zeszłym tygodniu była premiera E2010, więc może
> warto będzie ci usiąść już nad tą wersją?

Zamówiłem SBS 2008 Premium w wersji OEM. Był na półkach a jak złożyłem
zamówienie, to napisali, że trzeba czekać do 18tego... Może jakaś
zmiana w dystrybucji? Co do książki to znalazłem w empiku vademecum
administratora 2007 ale takie sobie. Książka z recenzji helionu lepiej
się zapowiada. A co do technetu, to może i masz rację ale ja lubię
usiąść z czymś papierowym i dłubać. Jak zabraknie tam wiedzy, to
dopiero szukam dalej bo wiem już czego ;-) Teraz jestem na etapie
zadawanie głupich pytań, jak np. jak założyć bazę danych na SQL2008 i
wypakować do niej dane z 2005? Durne, prawda - ale do tej pory robił
to za mnie instalator ;-) A instalator obsługuje tylko 2005...

Vademecum Administratora to żart, nie poważne książki :)
Z migracją najprościej zrobić backup/restore.