Re: Dziwny problem z edycją rejestru... XP SP3 PL

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Mon 16 Nov 2009 - 23:20:43 MET

> Mnie nie chodziło o stery, mnie chodziło o to, dlaczego są jaja z
> importem. Te wpisy podałem jedynie jako przykład, że nie chce się
> zaimportować samo. Stery mam wciagnięte prościutko od M$.

To wchodzi? Koniecznie utwórz nowy plik, nie wycinaj ani nie przeklejaj ze
starego:

============
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\exFat]
"Description"="exFAT File System Driver"
============

A to?

============
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\exFat]
"Deskrypszyn"="exFAT File System Driver"

Albo to?

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\exFat]
"Description"="la kukaracza"

--
Azarien