Dziwny problem z edycją rejestru... XP SP3 PL

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 16 Nov 2009 - 22:16:38 MET

Witam!
Mam sobie taki pliczek *.reg, chciałem go zaimportować, dla celów posta
nieco go udziwniłem:

---8K---
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\exFat]
"Description"="exFAT File System Driver"
"DisplayName"="exFAT File System Driver"
"Dupochlasty"="krOWA je trawę NA POLU małym"
"ErrorControl"=dword:00000001
"cipa"="psita"
"Group"="Boot File System"
"Start"=dword:00000002
"Type"=dword:00000002

---8K---

W Rejestrze Start jest o wartości 4.

O co chodzi - Description i Displayname nie wchodzą, musiałem wklepać
ręcznie.
Dupochlasty i cipa (wartości sztucznie dodane, dla próby) wchodzą aż
miło popatrzeć.
Group i Type są jakie są, zostawiam je w spokoju.
Wartości Start nie chce zmienić za cholerę, to też musiałem zrobic
ręcznie.

Niby nie problem doklepać, przeklepać parę znaczków. Ale gdybym miał
wpic 10 razy tak długi, to bym się chyba zesrał...
Mam jeszcze jeden klucz z podobnym problemem, tam było nawet więcej
klepania...

Jak to zrobić, aby z pliku REG była wciągana cała zawartość, a nie tylko
to, co się systemowi uwidzi...?
Klucz sprawdzałęm pod względem uprawnień - są... No, inaczej nie weszły
by mi Dupochlasty i cipa (oczywiście, te wartości wyrzuciłem, były tylko
do sprawdzenia, czy i one nie wchodzą)...
Co się dzieje? Wykluczyłem wpływ Ad-Aware&AdWatch Live, gdyż a. nie
alarmował (a mucha pierdnie nie w tym miejscu, to pyskuje), b.
wyłączyłem zupełnie, bez zmian...

--
D4
Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,