Re: Zmiana rozdzielczości.

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 15 Nov 2009 - 20:43:37 MET

Animka pisze:
> Wybaczcie dyletantce. Powinnam napisać Hz, a nie MhZ. Pomyliłam się po
> prostu.

Pamiętaj o jednym - od kobiety w IT wymaga się 200% tego,
co reprezentuje facet. Takie życie - co nie zmienia faktu,
że są takie osoby, jak np. Paulina Januszkiewicz, która
znając życie zaskoczyła nie raz cwaniaka uważającego
siÄ™ za "expierta"...
Swoją drogą - we Wrocławiu w sklepie z akcesoriami
dla elektroników (scalaki, diody i inne rezystory)
pracowała/pracuje Pani, która mocno zaskakiwała
klientów obeznaniem w tematyce.

p.s. jak już tak pojechałem NTG, to jeszcze "piątkowo":
Pani Zosiu, proszę przegrać naszym partnerom wyniki za kwiecień, oni
zaraz podejdÄ….
- Dzień dobry, czy to Panom mam przegrać wyniki miesięczne?
- Dzień dobry, tak, gdyby była Pani uprzejma, tu mamy czystą dyskietkę.
- Ależ oczywiście…
Wkłada dyskietkę do napędu i…
# mkfs -t vfat -c /dev/fd0h1440
# mount -t vfat -o iocharset=iso8859-2,codepage=852 /dev/fd0 /mnt/floppy
# find / -noleaf -type f -name Wyniki_Kwiecień.[a-zA-Z] -exec cp ‘{ }’
/mnt/floppy ;
# ls -la /mnt/floppy/Wyniki_Kwiecień.[a-z][A-Z] && sync && sleep 3
wyciÄ…ga dyskietkÄ™ i podaje.
Partnerzy zadziwieni patrzÄ… na monitor, na siebie:
- O k*rwa!
Sekretarka:
- Oj przepraszam, znowu zapomniałam odmontować.

--
Dominik Siedlak (bachus)