Re: Zmiana rozdzielczości.

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 15 Nov 2009 - 16:14:11 MET

Krzysztof K. pisze:
> Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
>
> U mnie musi być zainstalowany i wykryty sterownik do monitora, bo
> inaczej jest tak samo jak u Ciebie.
>
> Masz rację wiem o tym tylko to działało dosyć długo i w sterownikach ani od
> karty graficznej ani od monitora nie było nic zmieniane.

Może nie wiesz, że coś się zmieniło. Sprawdź w ustawieniach
rozdzielczości ekranu.
Na podstawie mojego sprzetu mogę Ci napisać, że mój monitor obsługuje
maksymalną rozdzielczość 60 MhZ, a w CCC (ATI Catalyst) mogę sobie tą
rozdzielczość zmienić nawet na 85 MHZ. Nie jest to jednak dobre dla tego
monitora, bo przy tej rozdzielczości musi być 60 MhZ.

--
animka