Zmiana rozdzielczości.

Autor: Krzysztof K. <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Sat 14 Nov 2009 - 23:33:12 MET

Mam problem ze zmianą rozdzialczości. Komputer ma zintegrowaną kartę
graficzną (SIS). Najnowszy bios oferuje możliwość ustawienia rozdzielczości
1440x900. Ustawiłem i wszystko było ok do wczoraj. Komputer wystartował i
odpalił się windows ale zmieniła się rozdzielczość, tzn obszar pulpitu się
powiększył. Sytuacja wygląda tak że w ustawieniach rozdzielczości jest
1440x900 ale pulpit nie mieści się na ekranie, przesuwając myszkę do
krawędzi ekranu obraz się przesuwa i mogę zobaczyć dalszą cześć pulpitu.
Zmieniłem rozdzielczość na 1024x768 i teraz jest widoczny cały pulpit ale to
nie jest rozdzielczość natywna monitora. Jak znowu zmienie na 1440x900 to
nie zmienia mi się rozdzielczość tylko powiększa pulpit.
Jakieś sugestie ?.