Re: MCP a ffdshow

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Sat 14 Nov 2009 - 08:56:39 MET

"Piotr B. \(pb2004\)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> Odpowiedz na
news:20091113183740.3164.33680.XPN@pb2004.pl:

> Musisz wyłączyć w Ustawienia -> Filtry wewnętrzne odpowiedni format i
> upewnić się że w ffdshow jest włączony.

ffdshow jest włączony, inne programy np CinemaPlayer odtwarzają audio przez
ffdshow audio.
W MPC w Filtry przetwarzające wyłącze AC3 to nie ma w ogóle dźwieku, włacze
mam dźwięk ale przez wewnętrzy filtr MPC. Przy wyłączonym AC3 na liście
filtrów używanych przez MPC pojawia się Microsoft MPEG-1/DD Audio Decoder.
Na liście Codecs and other filters GSpota nie ma takiego filtru. A ffdshow ma
najwyższy możliwy priorytet, i mam odhaczone nieużywanie ffdshow audio w
wybranych programach.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski