Win 7 64 bit i problem z pulpitem

Autor: Magdalena <magdalenaok_at_interia.pl>
Data: Thu 12 Nov 2009 - 16:23:51 MET

Mam taki mały problemik z win 7. Otóż bezpośrednio po włączeniu
komputera wszystko działa jak należy, problem zaczyna się jak komputer
pochodzi przez jakiś czas. A wygląda to tak. Jak mam jakąś ikonkę
programu na pulpicie, na przykład niech będzie to dokument tekstowy, i
klikam prawym klawiszem myszki i wybieram polecenie usuń. W tym momencie
plik ląduje w koszu ale niestety jego ikonka nadal pozostaje na
pulpicie. Dopiero muszę kliknąć prawym klawiszem myszki na pulpicie i
wybrać polecenie odśwież, wtedy ikonka znika. Dlaczego tak się dzieje,
da się to jakoś rozwiązać? Co ciekawe bezpośrednio po włączeniu
komputera, skasowany plik sam usuwa ikonkę i nie trzeba odświeżać
pulpitu. Dopiero jak komputer pochodzi z godzinkę lub więcej, zaczynają
się dziać takie dziwne rzeczy, że trzeba odświeżać pulpit żeby znikały
ikonki usuniętych plików.

Pozdrawiam Magda