Re: uzywany dell z nalepka

Autor: ąćęłńóśżź <usun_to_at_wp.eu>
Data: Thu 12 Nov 2009 - 11:24:51 MET

Instalujesz swoją wersję językową wpisując numer z nalepki.

Przykładowo HP pyta, którą wersję językową instalki życzysz sobie, aby Ci przysłano.

Płyty od producentów mają taki sens, że czasem łatwiej (półautomatycznie?) instalujesz sterowniki.

Jeśli nie masz płyty, to musisz się naściągać sterowników - a jest tego sporo, np. grafika, dźwięk, klawisze funkcyjne, ethernet,
wifi, modem itp. - ze stron firmowych.

-----

> czy mozna znalesc w sieci/otrzymac od della kopie plyty z windows by zainstalowac system?
> komputer nie jest najprawdopodobniej od polskiego dystrybutora - czy zainstalowanie systemu w wersji polskiej bedzie mozliwe (tj
legalne), czy jedynie zostaje mi orginal - niemiecki, francuski czy jaki tam byl?