Re: klopot z czcionką w IE7

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 11 Nov 2009 - 10:57:48 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:hdd9cd$79j$1@inews.gazeta.pl...
(czcionka)
> 2.
> Jeszcze taki efekt: w IE 6 biel byla bielą. W IE7/8 jest jakas taka...
> jakby kremowa. Zdecydowanie nie jest biała. Brzydkie nie jest, moze
> nawet delikatniejsze od żrącej oczy czystej bieli, no ale ewidentnie
> jest cos nie tak.
> Jaka przyczyna?

Miałem kiedyś analogiczny kłopot, choć treść była inna (co innego się
działo), z Operą. Przyczyną okazało się omyłkowe włączenie (w samej
Operze) stylu użytkownika (było kilka do wyboru) i każda strona bya
"filtrowana" arkuszem CSS, podejrzewałem nawet wirusa, a antywir nie
wykrywał... Zobacz, może to to? Ja wyłączyłem to i jak ręką odjął.

--
D4
Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,