Re: FTP ls/dir

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Mon 09 Nov 2009 - 18:37:17 MET

On Mon, 9 Nov 2009 18:12:27 +0100, "Grzegorz Niemirowski"
<gnthexfiles@poczta.onet.pl> wrote:

>Ja tam wlasnie nie widze nic o rekurencji jesli chodzi o listowanie. Wiec
>wychodzi na to, ze to jest sprawa klienta i serwera.

zwroc uwage z ktorego roku jest to dokument.
windowsowy klient FTP z cmd uwazam na chyba najbardziej prymitywny
jaki jest, a on tez obsluguje rekursje komendy ls. chyba kazdy
shellowy klient FTP poprawnie obsluguje ls -R jesli serverem FTP jest
server postawiony na solarisie. z innymi wychodzi roznie, przynajmniej
takie sa moje doswiadczenia.
chodzi mi o to by znalezc jakis niezawodny sposob, ktory wylistuje
zawartosc na "podejrzanym" serverze.
niestety proponowany wczesniej lftp dziala tak jak wszystko inne co
probowalem. btw. w czym ten klient jest lepszy od zwyklego linuxowego
ftp? <rs>