Re: Awaria Windows - poważny problem (długo będzie)

Autor: sz. <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Nov 2009 - 02:09:41 MET

> Czy w międzyczasie otwierałeś go do przeglądu? Notebooki trze-
> ba co jakiś czas przeczyścić w środku (kurz zatyka radiatory).
> Trzeba też często na nowo nanieść pastę termoprzewodzącą.

nie, ale czasem go przedmuchuję powietrzem przez radiatory i wentylatorki

> Czy teraz MemTest na tym drugim module też sypie błędami?

nie, jest "na zielono", jednakże i wtedy występował problem (gdy
odzyskiwałem z obrazu). problem dopiero zniknął, gdy zainstalowałem system
od nowa na dysku korzystając przy tym z jednego modułu RAM - tego dobrego
właśnie.

> Czy problem (i błędy w MemTeście) pojawia się na ciepłym
> komputerze tylko, czy nawet zaraz po włączeniu?

różnie, także zaraz po włączeniu

> Czyli albo zależy to od temperatury, albo od wirusa w systemie.

wirus wykluczam

> W najgorszym przypadku będziesz miał jakieś mikropęknięcie
> lutu na płycie głównej. W najlepszym -- wirusa albo zaku-
> rzony i przegrzewający się komputer.

wiesz, w sumie zauważyłem to niedawno i nie pisałem o tym jeszcze w tym
wątku. otóż miałem taki objaw jeden. wkleje tu kawałem korespondencji z
serwisem sprzed kilku dni.

ja: Od kilku dni mam dziwne zachowanie się diód informujących o stanie
zasilania w laptopie Toshiba A200-201. Sa w niej 3 diody, od lewej:
1 - kabel z gniazdkiem, 2 - kółko w kreską i 3 - bateria. Dziwnie zachowuje
sie dioda nr 2. Komputer jest ciagle podłaczony do zasilacza. Gdy komputer
pracuje powinna sie palic na niebiesko ciągle. U mnie zas miga w cyklu
pomarańczowy-pomarańczowy-niebieski i tak w kółko. Tak samo jest w momencie
odłączenia zasilacza. Po wprowadzeniu kompa w stan wstrzymania dioda
pulsuje na pomarańczowo. Jednak ciągle jakby w tle migała w niej niebieska
dioda - tak jakby pulsowanie pomarańczowe sobie, a miganie niebieskie sobie.
Czego to moze być przyczyną lub co takie zachownie tej diody moze znaczac?

oni: Witam.
Najprawdopodobniej uszkodzona jest płyta głowian.

obecnie już problem z diodami nie wystepuje.