Re: NVIDIA - problem, sterowniki, Win7

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Sat 07 Nov 2009 - 18:43:49 MET

Użytkownik "CUT_INZ" <CUT@CUT.pl> napisał w wiadomości
news:hd3tgf$7fn$1@mx1.internetia.pl...
> Witam,
>
> Postanowiłem zagrać w Farcry 2. Po kilkudziesięciu minutach gry następuje
> delikatny zwis i wychodzenie do pulpitu. Pojawia się taki komunikat
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/3cb3ce8bc3a545bd.html
>
> Dodam, że obecnie mam Win7 Prof 64bit, Na Viście nie było takich cyrków z
> Farcryem (pół roku temu).

Gerenralnie najnowsze sterowniki serii 190 od nvidii to dno i jeszcze gruba
warstwa mułu niezależnie od systemu. Nie da się na nich normalnie grać. Z
badań różnych wersji które przetestowałem wychodzi, że obecnie 181.22
wypadają najstabilniej co prawda nie wiem czy jest wersja działąjąca pod
7-ką. Pod XP jeszcze ani razu nie miałem problemów z większością gier.