Re: Skąd nazwa Windows 7 ?

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Sat 07 Nov 2009 - 11:02:28 MET

Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
news:hd0p7v$dct$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Bylo ?
> Jak dla mnie ciagle jest. Ja mam w wielu firmach W2K i na razie nei
> zamierzam/nie zamierzaja go zmieniac

Uj, też mam takich it w firmie i nie mogę się nadziwić, że mimo licencji na
XP i Visty mam poinstalowane systemy sprzed dekady na komputerach sprzed lat
kilku a nowiutkie komputery sa bez pytania "downgradowane" do XP. Czego
oczekiwać od profesjonalisty(?) który zadowolonemu, ponaddwuletniemu
użytkownikowi Visty na prośbę o instalację tejże mówi "nie bo Vista jest do
dupy"...

Może i W2000 jest fajny dla hobbysty, ale o komfortową pracę jest trudno,
szczególnie jeśli człowiek przyzwyczaił sie do nowych funkcjonalności samych
systemów - XP czy później Visty i dedykowanych im wersji programów, które na
W2000 nie mają zamiaru pracować.

pzdrw
gl12d4