Aktualizacja oprogramowania.

Autor: Krzysztof Kowalik <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Fri 06 Nov 2009 - 22:39:26 MET

Wiem że to OT ale jak ktoś mi może powiedzieć gdzie szukać pomocy to bym był
wdzięczny. Problem jest z aktualizacją bazy danych programów InsertGT.
Podczas aktualizacji z wersji 1.20 na 1.21 w logu na samym końcu wyskakuje
błąd:
Zapisywanie informacji o konwersji...Nie powiodło się:
Błąd 0x80040E07: The conversion of a char data type to a datetime data type
resulted in an out-of-range datetime value.
Nie wyznaje się za bardzo na SQL. Może ktoś się z czyms takim spotkał i może
mnie naprowadzić.