Re: programik do zautomatyzowania pomiaru prędkości łącza internetowego ?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Fri 06 Nov 2009 - 18:53:29 MET

"Smok Eustachy" <Smok@Eustachy.pl> wrote in message
news:pan.2009.11.05.21.50.08@Eustachy.pl...
> Chyba że w jakimś trzepaku.

nie wiem jak u polskich operatorow ale tutaj CR jest od 10 do 48 :1
http://www.getbroadband.ie/broadband_deals.php

przy laczu 10Mb/s downloadu nie da sie go w praktyce wysycic bez kupowania
2TB dysku na miesiac (ogladanie strumieni wideo pomijam bo i tak nikt nie
siedzi 24 godziny na dobe) wiec jak najbardziej da sie normalnie uzywac
lacza z CR rzedu kilkanascie, dwadziescia i trzydziesci kilka do jednego