Re: Windows 7 - jakie są Wasze wrażenia?

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Fri 06 Nov 2009 - 16:37:08 MET

Użytkownik "Expedyt" <expedyt@____n**ospam__.op.pl> napisał w wiadomości
news:hd1ess$el$1@news.onet.pl...
> Pytam oczywiście tych, który mieli kontakt z systemem.
>
> Moje wrażenia są takie sobie. Niestety moje Win 7 (Professiona7 PL 32-bit)
> często wiesza się lub resetuje (mniej więcej raz na dzień, dwa dni).
> Czekam na jakieś poprawki, które by to rozwiązywały, bo na razie jest tak
> sobie.
> Exp

Właśnie testuję 64 bitową Home Premium i działa ona dość ładnie
Plusy :
+szybsza od Visty
+nie zamula
+szybka instalacja, dużo szybciej od Visty i XP
+działa Firefox i Adobe Flash co prawda 32 bity oraz Nod32
minusy:
-brak klasycznego rozwijanego menu start jak pod XP (to chyba
najpoważniejszy minus tego systemu niestety a bez tego ciężko i to bardzo)
-brak możliwości ustawienia widoku klasycznych elementów panelu sterowania,
trzeba się nachodzić aby znaleźć cokolwiek jak np. menedżer urządzeń
-viściarskie ustawienia sieci. Wolałbym gdyby było tak jak w XP czyli łatwo
i prosto a tak trzeba się nachodzić żeby cokolwiek znaleźć.
-brak niektórych sterowników (mój poprzedni post) do niektórych kart np TV
-osobne sterowniki dla Visty i 7-ki w większości przypadków

Projektując ten system MS na siłę podobnie jak było z Vistą każe
użytkownikowi zmieniać swoje nawyki co uważam za bezsens. To tak jak
przekładanie pedałów w samochodzie w inne miejsca tak, że trzeba się na nowo
uczyć niestety.