Re: z partycji logicznych - podstawowe

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Thu 05 Nov 2009 - 14:48:15 MET

1634Racine pisze:

> 20 giga - jak dlugo moze potrwac? procesor ma znaczenie? -> 700 mhz.
20GB danych czy partycja tej pojemności?
Mysle, że procesor ma tu znaczenie - w każdym razie skoro to Intel to
powinno być szybciej (pod wszystkimi AMD K6, z jakimi miałem do
czynienia, trwało to masakrycznie długo - coś ok 2-3 razy dłużej niż na
maszynach o podobnej wydajności wyposażonych w Intela; DOS chodził
kaszaniasto na AMD)

> Sa dwie logiczne w rozszerzonej.
> Najpierw jedna zmieniana jest w podstawowa, a druga logiczna pozostaje
> logiczna [i jednoczesnie calą rozszerzona] ? Nastepnie ta druga/ostatnia
> logiczna moze byc zmieniona na podstawowa? tzn. po kolei nalezy to
> wykonywac, czy pokazuje sie zadanie zamiany dwoch i jest wykonywane
> jedna po drugiej?
W Partition Magic jest jak opisujesz z tym, ze może automatycznie
ukrywać partycje podstawowe. Zanim zamkniesz program zrób 'unhide' i
tyle. To naprawdę nie skomplikowana konwersja (przynajmniej na poziomie
usera) ;)

Pzdr, OMSON