Re: Windows7, XP Mode i Virtualization Technology

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Wed 04 Nov 2009 - 18:36:01 MET

Stan pisze:
> Czy ktos ma pomysl jakiego (darmowego) zamiennika Virtual PC moglbym
> uzyc?
Sun xVM VirtualBox, nie wiem jak na 7 i na 64bit, ale na XP uruchamiam
pod nim przedziwne systemy, i działa świetnie. Co śmieszne, pod tym VM
na XP uruchomiony linuks śmiga mi szybciej, niż ten sam linuks na tej
samej maszynie odpalony "natywnie" (dotyczy jądra 2.4, bo akurat taką
dystrybucję wtedy testowałem do konkretnego celu).