Re: Jaki darmowy osobisty firewall do XP polecacie?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Tue 03 Nov 2009 - 14:10:22 MET

Sempiterna pisze:

> Jeśli, to Comodo bez defense, może się nie będzie przewracać (1), jakiś
> jeszcze był dobry prócz KPF, ale mi nazwa uleciała.

Może PC Tools Firewall Plus? Ja używam w domu i spełnia świetnie swoja
rolę. Wcześniej Comodo ale parę razy się wykaszanił i reinstalowałem a
ogólnie nie słuchał typowych regułek jakie ustawiałem (np jeszcze
wczesniej wykorzystywane przeze mnie Kerio czy Sygate były posłuszne). W
pracy używam właśnie Sygate Personal Firewall.

Pzdr, OMSON