Vista 64bit downgrade do XP 32bit?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Tue 03 Nov 2009 - 00:20:24 MET

Wiem, że macie dość tego tematu, ale to nie było jeszcze poruszane.
Jak mam rozumieć ten dokument?
http://download.microsoft.com/download/5/f/4/5f4c83d3-833e-4f11-8cbd-699b0c164182/royaltyoemreferencesheet.pdf

Rozumiem go tak, że z dowolnej wersji Vista Business OEM (nie ma
znaczenia czy jest to wersja 32 czy 64 bitowa) mogę wykonać downgrade
do XP Professional 32 _lub_ XP Professional 64 bitowego.
Dobrze mówię?

Czyli z Vista Business x64 mogę zrobić downgrade do XP 32bit,
jak również z Vista Business 32bit mogę zrobić downgrade do XP 64bit.
Tak?

Jacek