Re: 3 x szybciej czyli W7 - pytanie

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Sun 01 Nov 2009 - 12:41:39 MET

On 1 Lis, 10:48, Radosław Sokół <rso...@magsoft.com.pl> wrote:

> Dosłownie wczoraj oglądałem testy aplikacyjne w Windows XP,
> Vista i 7. Wersje Vista i 7 miały praktycznie identyczną
> wydajność i *obydwie* były szybsze od XP.
>
> Jedyna znacząca różnica występowała w teście kopiowania pli-
> ków, gdzie Vista była gorsza od XP, a 7 -- lepszy.

czyli podsumowując - potrzebowali ze 20 lat aby uporać się kopiowaniem
plików, tzn. mam na myśli, to że teraz te operacje są "obojętne" dla
CPU i można optymizować dysk, kopiować z płyty CD czy DVD, a nie daj
boże z dyskietki FDD i nie wpływa to na pracę interfejsu oraz
pozostałych programów?! Czy może wybiegłem z marzeniami do przodu?