Re: uprawnienia administratora lokalnego w domenie

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Sat 31 Oct 2009 - 17:31:55 MET

"Krzysztof Wolski" <cysio123@interia.pl> wrote in message
news:hcgu76$oic$1@news.onet.pl...

> No na to wygląda. Okresowo muszę grupie userów podwyższyć uprawnienia,
> żeby nie biegać między komputerami wpisując hasło admina. Tak sobie
> wykombinowałem wczoraj, że założę choćby jedno konto o uprawnieniach
> admina, a userzy w razie pojawienia się pytania o hasło wpiszą po prostu
> jego dane. Da się prościej?

Sciagnij:

http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb897553.aspx

psexec.exe \\nazwa_hosta net localgroup "administrators"
"domena\nazwa_uzytkownika" /add

Wrzuc wszystkie komputery i uzytkownikow na nich do .bat i jednym klikiem
masz z glowy. Analogicznie /delete usuwa ich z grupy. Jesli userzy czesto
zmieniaja maszyny, mozesz tez dodac po prostu "Domain Users" do grupy
administrators tym samym poleceniem i pozniej usunac.

Pozdrawiam
Kamil