Re: Niepożądane wybudzanie USB

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 30 Oct 2009 - 15:28:27 MET

In news:hcebqf$ba3$1@news.interia.pl,
*Przemysław Adam Śmiejek* <niechce@spamu.pl> typed:
> Witam,
>
> moja Vista jak ją uśpić to się wybudza przy wyjęciu myszki z USB. Jest
> to wielce irytujące, co jak wieczorem uśpię, zapomnę wymyszyć, to rano
> nie ma jak spakować kompa.
>
> Czy można gdzieś ustawić, żeby grzebanie po USB nie powodowało wybudzenia?

Dokonaj usunięcia z listy dostępnych programów, które zawierają klienta
poczty, a pozostaw ten jedyny - w następującym kluczu Rejestru:
HKLM\SOFTWARE\Clients\Mail\Nazwa_klienta_poczty
Zdefiniuj klienta:
Klucz: HKLM\SOFTWARE\Clients\Mail\Nazwa_klienta_poczty\shell\open\command
Wartość: "C:\Program Files\Nazwa folderu\NAZWA_KLIENTA_POCZTY.EXE"