zmienne środowiskowe w win2000

Autor: max <max234WYTNIJTO_at_onet.pl>
Data: Thu 29 Oct 2009 - 13:13:07 MET

Witam,

Od pewnego czasu z napisanej przeze mnie niewielkiej aplikacji korzysta dość
duża grupa ludzi. Wszystko było cacy, do wczoraj kiedy zgłosił się do mnie nowy
użytkownik korzystający z win2000 i powiedział mi że po instalacji aplikacji w
polach tekstowych podpowiadają mu się daty w formacie yyyy-MM-dd HH:mm:ss
yyyy-MM-dd.
Jaka zmienna środowiskowa systemu Windows2000, wpływa na wyświetlanie daty w
textboxie = DateTime.Now.ToString() w formacie yyyy-MM-dd HH:mm:ss yyyy-MM-dd ?
Jak spowodować żeby format daty był spójny z tym co podaje standardowo
zainstalowany XP lub Vista czyli yyyy-MM-dd HH:mm:ss

Poniższe zmienne zaczerpnięte z systemu wyglądają na poprawne, gdzie szukać
przyczyny ?
CurrentCulture.Calendar = System.Globalization.GregorianCalendar
CurrentCulture.DateTimeFormat = System.Globalization.DateTimeFormatInfo
CurrentCulture.DisplayName = Polski (Polska)
CurrentCulture.EnglishName = Polish (Poland)
CurrentCulture.Parent = pl

Brak mi już pomysłów, może zacni gupowicze podpowiedzą mi co z tym zrobić, nie
koniecznie migrując system do wersji wyższej.