Re: [ot] zniknely napedy cd-dvd rom

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 29 Oct 2009 - 12:10:15 MET

Rageti in news:hcbt7o$5u6$2@nemesis.news.neostrada.pl
> wykasowac dane z rejestr : szukaj kluczy LowFilter oraz Upper filter ...
> tak ogólnie bo na dokłądniejszy opis nie mam teraz czasu

tak ogolnie to przeszedlem wszystkie wycinania i madrosci opisane na forach,
i tym
podobnych miejscach, i tak ogolnie, to upperfilter jest najczesciej jakoby
nieobecne w rejestrach.
w koncu ktos niesmialo wspomnial na jakims forum w 2006 roku,zeby przez
panel sterowania moze po prostu dodac najzwyczajniej na swiecie sprzet - i
to od razu pomoglo.