Re: Jaki program do nagrywania p³yt

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 28 Oct 2009 - 19:59:55 MET

U¿ytkownik "Tomasz Sa³ajczyk" <salata@nielubiespamu.konto.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:hca2tu$p9f$1@inews.gazeta.pl...

> Jest i darmowy :)
> http://www.nero.com/plk/downloads-nero9-free.php

No, faktycznie :)
Ale z kolei nie spe³nia warunków Magdy - "co¶ zamiast nero" :)

> Nie dla ka¿dego (bo tylko do u¿ytku domowego) i bez jaki¶
> zaawansowanych funkcji ale nagrywa i kopiuje. Wiêcej chyba nie trzeba
> :) a i wspiera W7.

Mo¿e wypróbujê? Nie wiem, czy jest po co, mam chyba siódemkê z
lightscribe dostarczon± z nagrywark±... Tylko kopiowanie do obrazu bym
usprawni³, to wyj±tkowo jest ¼le zorganizowane... Je¶li mi LS nie
popsuje, to czemu nie? Bo edytor obrazu do wypalenia jest niewygodny,
ale dzia³a. Tylko te 20 minut sma¿enia p³ytki na patelni... :)

--
Nowy telefon do wiadomej Wiktorii:
{ Tel. 00 38 (098) 534-37-97 } E-mail: vika@mail.zp.ua