Tło pod ikonami

Autor: Piter <piter.236_at_gmail.com>
Data: Wed 28 Oct 2009 - 16:16:05 MET

Witam,

Mam problem z wyświetlaniem teł napisów ikon w Windows XP. Czy metody
opisane tutaj:

http://forum.idg.pl/lofiversion/index.php/t13469.html
http://forum.ks-ekspert.pl/index.php?showtopic=103318&mode=threaded&pid=746112

to jedyne metody rozwiązania problemu?
Wbrew temu co tam piszą, w celu usunięcia problemu, próbowałem
odznaczyć opcje "użyj cieni dla etykiet ikon pulpitu" i zaznaczyć
"Zablokuj elementy pulpitu".
Odwrotnie - czyli odznaczenie "Zablokuj elementy pulpitu" i
zaznaczenie "użyj cieni etykiet ikon pulpitu" powinno przynieść
oczekiwany efekt? Plus ewentualnie usunięcie z listy Stron sieci web
innych niż Moja bieżąca strona główna i oznaczenie jej?

Po prostu jutro powinienem mieć dostęp do komputera i chce, aby poszło
szybko i sprawnie.

Może w czym pomóc zastosowanie edycji rejestru przedstawionej tu?
http://forum.dobreprogramy.pl/tlo-pod-ikonami-jak-usunac-t56148.html

Pozdrawiam.